A víz világnapja alkalmából indít grafikai pályázatot Magyarország elsőszámú újrahasználható pohár rendszere a Cup Revolution. A VÍZió elnevezésű verseny nyertesei találkozhatnak majd alkotásaikkal a RevoCupokon, mely rendkívül széles körben elérhető, köztük klubokban és egyéb rendezvényeken, ezáltal a fiatalokat környezettudatosságra ösztönözve, tudatos vízhasználatra bíztatva és arra, hogy használják újra a tartós műanyagpoharakat. Egészen április 12-ig lehet pályázni, a győzteseket értékes nyereményekkel is jutalmazzák majd.

A szervezők olyan alkotásokat várnak, melyek kapcsolódnak a víz fogalmához, a víz megóvására és tudatos felhasználói magatartásra buzdítanak, akár kézzel rajzolt vagy digitális formában. A szakmai zsűri tagjai Maros Róbert, a Cup Revolution Kft. ügyvezető igazgatója, Kiss-Benedek Kristóf, a Budapest Park senior art direktora, Gazdig Bence grafikus-designer, a Gazdig Kreatív Ügynökség alapítója és egy művészi tapasztalattal rendelkező, Facebookon kisorsolt jelentkező, ők tíz shortlistes alkotást választanak majd.

A félliteres RevoCupokon fog megjelenni az első helyezett illusztrációja, emellett 100 ezer forinttal is gazdagodik majd. A Cup Revolution közösségi oldalain a közönség is megszavazhatja kedvenc alkotását, a legtöbb voksot kapó alkotás ugyancsak felkerül majd a RevoCupokra, emellett alkotója 50 ezer forintos pénzjutalomban is részesül. A Budapest Park felajánlásával minden shortlistre került illusztráció pályázója páros belépőjegyet nyer. Az elkészült műveket a vizio.cuprevolution.eu oldalra kell feltöltenünk.

Maros Róbert kiemelte, hogy a pályázat célja az alkotókkal közösen együttműködve minél többek ösztönzése a RevoCupok visszaváltására és a környezeti lábnyom csökkentésére. A Cup Revoultion igyekszik újabb és újabb innovációkkal felhasználóbaráttá tenni működését, ezen célból jött létre a RevoToken applikáció is, mely azt hivatott elérni, hogy semmiképp ne hagyjuk otthon a tokeneket, hiszen ezáltal elérhetővé válnak a telefonjainkon is.

Kiemelt kép: Grafikai pályázatot hirdet a Cup Revoultion (Fotó: onbrands.hu)