Negyedik alkalommal indítja el kulturális kommunikációs képzését a kortársPRos.

A 4K – Kulturális kommunikációs képzés október 14-én indul és kilenc héten át tart. Az interaktív kurzus a művészeti piacon kialakult helyzetre igyekszik releváns és azonnal hasznosítható szakmai válaszokat adni. A meghívott előadók mindegyike a művészeti menedzsment különböző területeinek elismert képviselője: Juhász Dóra, a Müpa PR-vezetője, Szálka Zsuzsa, az Átlátszó Hang Fesztivál projekt vezetője, Dr. Guld Ádám médiakutató, Csizik Balázs vizuális szakember, Babanics Írisz, online média szakértő, Várkonyi Judit, a Játékszín sajtófőnöke, Tóth-Szántó Kriszta és Hompola Krisztina szerkesztő-újságírók, Harsányi Bence, a Momentán Társulat alapító tagja és Balogh Máté András, az Art is Business alapítója.

Az október 14-én induló képzés – amely személyesen és online formában is látogatható lesz – minden szerdán kora este várja a hallgatóit, az alábbi témákban:

  • Hazai körkép a kulturális világról kommunikációs szakmai szemszögből
  • A kulturális menedzsment és a kommunikációs viszonya
  • Intézményi brandépítés
  • Influencer marketing, a jelen és a jövő kultúrafogyasztói
  • Vizuális marketing és brandépítés
  • Online művészeti kommunikáció
  • Kulturális sajtókommunikáció
  • A kultúra szerepe a hazai médiában
  • Vállalati és kulturális együttműködések brandszempontjai

A képzésről illetve a jelentkezés menetéről további információk a kortársPRos honlapján olvashatók.

Kiemelt kép: Harsányi Bence, Várkonyi Judit, Dr. Guld Ádám (fotó: kortársPRos)