Pár nappal ezelőtt adták át a 2019-es MagyarBrands-díjakat: mintegy nyolc teátrum, és több más, színházi vonatkozású rendezvény kapott elismerést.
A MagyarBrands program magyar vonatkozású, kiváló márkákat díjaz immáron tizedik éve. Olyan márkákat, amelyek a magyar szellemi munka méltó képviselői hazánkban és határainkon túl is. Az elmúlt évek bizonyították, hogy a díj nem csak elismerés, hanem aktív segítséget is jelent a fogyasztóknak, az ügyfeleknek és a partnerek munkájában is. A Program kiválasztási folyamata rendkívül komplex: egy márka pénzügyi adatok többszempontú vizsgálata, valamint fogyasztók és szakértők egyöntetű értékítélete alapján részesülhet ebben az elismerésben. A díj odaítélése számszerűsíthető kritériumok alapján történik, amelyet egy önkéntes, független szakértőkből álló bizottság döntése egészít ki. A MagyarBrands évtizedes története bizonyítja, hogy a díj fontos információval szolgál a fogyasztók számára: hiszen a kiválóság megtestesítőjeként a vásárlói döntések egyik meghatározó iránytűje.
2019-ben az alábbi teátrumok nyerték el a díjat: Budapest Bábszínház, Budapesti Operettszínház, Dumaszínház, Katona József Színház, Madách Színház, Nemzeti Színház, Örkény Színház, Vígszínház. Emellett díjat kapott – többek között – a Színházak Éjszakája, a Budapesti Tavaszi Fesztivál és a Ma este Színház is.
Kiemelt kép: Szirtes Tamás a MagyarBrands-díj átvételekor a Madách Színházban (fotó: Madách Színház)