site-logo

Menü

Könyv, Kritikák

Romantikába oltott akció – Elolvastuk Charles Martin új regényeit

Az 1969-es születésű, New York Times bestsellerszerző Charles Martin hazánkban is igen nagy népszerűségnek örvend: közel 20 év alatt mintegy 15 regényt

Kritikák, Színház

Filmvászonról a színházterembe Bryan Adams-szel – Kritika a Pretty Woman musicalről

Amikor Csengeri Attila színművész annak idején Stuttgartban a magyar musicaljátszási virtusnak megfelelően kezdte el próbálni a Miss Saigon férfi főszerepét, azaz hatalmas

Kritikák, Színház

A szentek is csak emberek – Kritika Az Ég tartja a Földet musicalről

A szentek életét nemcsak könyvek és mozgóképek tucatjai örökítik meg, az efféle szakrális történetek gyakorta zenés környezetben is megjelennek. Az oratóriumok mindezek

Kritikák, Színház

Adjátok vissza a zenéimet! – Kritika a We Will Rock You musicalről

Rami Malek éppen feleannyi idős volt, mint most, az őt világhírűvé tévő film Freddy Mercury felemelkedéséről pedig még a kanyarban sem mutatkozott,

Kritikák, Színház

Milyen a káosz, ha megkomponált? – Kritika A miniszter félrelép című előadásról

Már hazánkban is hozzáférhetőek azok a főként külföldön honos, jellegzetes kialakítású, feltolható ablakok, amelyeknél a tokon belül mozgó panelek biztosítják a használatot.

Kritikák, Színház

Átütő siker az ütőerek árnyékában – Kritika a Vámpírok bálja musicalről

A Békéscsabai Jókai Színház 2022 szeptemberében rukkolt elő Szűts István, Bella István, Seregi Zoltán és Zalán Tibor Drakula-fantázia című rockoperájával, amelyben a

Kritikák, Opera

Van-e a múltunknak jövője? – Kritika az Attila című operaelőadásról

Amikor Giuseppe Verdi 1850-ben a velencei La Fenice színház igazgatója felé levelet fogalmazott meg, a sorok között egyúttal a saját ars poeticáját

Könyv, Kritikák

Visszatér a Fekete Macska – Folytatódik David Walliams sikerkönyve

David Walliams 2012-ben tűnt fel a magyarországi könyvpiacon: ekkor jelent meg ugyanis magyarul a mára mondhatni modern klasszikussá vált Gengszter nagyi című

Kritikák, Színház

Van még új a régi nap alatt – Kritika a Luxemburg grófja előadásról

Amikor az operetthez a rendezők, mint valami tűzzel-vassal megreformálandó, avíttnak hitt műfajhoz nyúlnak, szinte látatlanban kiváltanak a közönségből mindenféle ellenérzéseket és gyanakvásokat.

1 2 17 18