Idén izgalmas bérletkampányt indít a szombathelyi Weöres Sándor Színház, amelynek célja, hogy megszólítsák vele a középiskolásokat. A főszerep az Instagramé lesz: nyereményjátékban vesz részt minden fiatal, aki ellátogat a teátrum egyik ifjúsági előadására, majd onnan posztol is egy fotót a saját közösségi oldalára a következő hashtagekkel: #járjszínházba, #posztoljnekünk, #toldatémát, #kellesznekünk, #nézzhogyláss, #wssz.
A kampány arca a Weöres Sándor Színház ifjú színművésze, Jámbor Nándor, így a nyeremények is hozzá kötődnek: a legtöbbet posztoló diákok közül a legszerencsésebbek például kulisszajáráson vehetnek részt vezetésével.
A diákbérletben szerepelő előadások:
Szigligeti Ede-Mohácsi testvérek: Liliomfi (új bemutató)
Georges Feydeau: Kis hölgy a Maximból (új bemutató)
Ferdinand von Schirach: Terror (a 2018/2019-es évad előadása)
Robert Harling: Acélmagnóliák (a 2018/2019-es évad előadása)
Kiemelt kép: Jámbor Nándor (Fotó:Weöres