Idén izgalmas bérletkampányt indít a szombathelyi Weöres Sándor Színház, amelynek célja, hogy megszólítsák vele a középiskolásokat. A főszerep az Instagramé lesz: nyereményjátékban vesz részt minden fiatal, aki ellátogat a teátrum egyik ifjúsági előadására, majd onnan posztol is egy fotót a saját közösségi oldalára a következő hashtagekkel: #járjszínházba, #posztoljnekünk, #toldatémát, #kellesznekünk, #nézzhogyláss, #wssz.

A kampány arca a Weöres Sándor Színház ifjú színművésze, Jámbor Nándor, így a nyeremények is hozzá kötődnek: a legtöbbet posztoló diákok közül a legszerencsésebbek például kulisszajáráson vehetnek részt vezetésével.

A diákbérletben szerepelő előadások:

Szigligeti Ede-Mohácsi testvérek: Liliomfi (új bemutató)

Georges Feydeau: Kis hölgy a Maximból (új bemutató)

Ferdinand von Schirach: Terror (a 2018/2019-es évad előadása)

Robert Harling: Acélmagnóliák (a 2018/2019-es évad előadása)

Kiemelt kép: Jámbor Nándor (Fotó:Weöres