site-logo

Menü

Interjúk

“Az utóbbi időben több olyan szerep is megtalált, amiben valamilyen hendikeppel rendelkező karaktert kell alakítanom” – interjú Ódor Kristóffal

2013-ban végzett a Színház- és Filmművészeti Egyetem zenés színész szakán, a diploma megszerzése után vidékre, a Miskolci Nemzeti Színházhoz szerződött. Három évvel

Interjúk

“Pillanatnyilag még élvezzük az együttlétet a Platonov ürügyén” – interjú Kocsis Gergellyel

A Katona József Színház nevét kiejtve több legendás előadás címe is beugrik mindenkinek, de a Platonov talán az egyik első ezek közül

Interjúk

“Alapos vérengzést végeztem a szereplők között” – interjú Tasnádi Istvánnal

A Katona József Színház ez évi második nagyszínpadi bemutatója Fejes Endre Rozsdatemető című regényének egy különleges, újra- és továbbgondolt adaptációja lesz: Máté

Interjúk

„Lassan meghalok, és semmit sem tudok magamról” – interjú Bálint Andrással

Bálint András a Színművészeti Főiskola elvégzése után szülővárosában, a pécsi Nemzeti Színházhoz szerződött. Négy évvel később a Madách Színház, majd a Magyar

Interjúk

“Hogy lehet-e 2019-ben Magyarországon polgárt pukkasztani színházzal? Én azt hittem eddig, hogy nem” – interjú Király Attilával

Miután otthagyta a Vígszínházat, 20 évig szabadúszóként dolgozott, ám két éve, amikor Crespo Rodrigo a Jászai Mari Színházba hívta, leszerződött Tatabányára. Azóta

Interjúk

“Az itthoni színházi spektrumban a politikusabb színházak közé tartozunk” – interjú Boross Martinnal

A STEREO AKT 2013-ban alakult, azóta 13 egészestés bemutatójuk volt, de csináltak már dokumentumfilmet, workshopokat, koncertet és flashmobot is. Most egy személyesebb

Interjúk

„Kipróbálnám, milyen egy előadást, egy szerepet a hagyományos módon felépíteni” – Interjú Szalontay Tündével

Szalontay Tünde az Arvisura Színházi Társaságban kezdett dolgozni, akikkel számtalan mozgásszínházi előadást készítettek. Még pályája elején járt, amikor úgy döntött, külföldön folytatja.

Interjúk

“A művészet azért van, hogy beszéljen az emberről és beszéljen a korról, amiben a művész él” – interjú Nagy Dániel Viktorral

2013-ban szerzett diplomát a Színház- és Filmművészeti Egyetemen zenés színészként, a Vígszínház szerette volna szerződtetni, ám ő a szabadúszást választotta. Azóta számos

Interjúk

“A főiskola után egy kicsit féltem attól, hogy mennyire fog rám zárulni egy ilyen nagy intézmény” – interjú Ács Norberttel

Gyerekkora óta jelen van életében a bábozás, hiszen kiskorában számos díszletet tervezett édesanyja amatőr bábstúdiójába. Mégsem volt evidencia számára, hogy a Színműre

Interjúk

“Idegesít és szomorúvá tesz, hogy érzéketlenek az emberek” – interjú Nagy Zsolttal

Nagy Zsolt 2014-ben csatlakozott az akkor tízéves Örkény Színház társulatához, melynek azóta is tagja. Ő játssza például a Tartuffe címszerepét, IV. Henrik

Interjúk

“Nagyon szimpatikus volt az, ami itt történik a Bábszínházban” – interjú Spiegl Annával

2013-ban végzett a Színház- és Filmművészeti Egyetem bábszínész szakán, Meczner János és Csizmadia Tibor osztályában. Már a gyakorlatát is a Budapest Bábszínházban

Interjúk

“Olyan anyagokat szeretek, melyekkel tudok rétegzetten és sokoldalúan beszélni problémákról” – interjú Tarnóczi Jakabbal

Ötödéves a Színház- és Filmművészeti Egyetem zenés színházrendező szakán, Ascher Tamás osztályában. Az előző évadban bemutatott vizsgarendezésével, A Scroffenstein családdal azonnal feltette

1 2 3 5 6

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás