Berobbant a TikTok-on Horgas Ádám Digital Producer oldala, amellyel a színházi és filmes szférát is szeretné támogatni.

Alig indult el, de szűk két hónap alatt máris több, mint 20.000 követőt és több, mint 150.000 kedvelést vonzott a TikTokon Horgas Ádám Digital Producer oldala. A számos színházi produkció rendezője és művészeti vezetője olyan modellt talált ki, ami a közösségi oldalakra épülő kereskedelmi stratégiával próbál támogatást szerezni mozgóképes tartalmak, elsősorban sorozatok gyártásához. A nézők a cég működését egy fikciós sorozaton keresztül ismerhetik meg. A sorozat főszereplője a Franciska nevű karakter, akinek rejtélyekkel teli életébe pillanthatunk be, sőt bele is szólhatunk az eseményekbe. Az oldalon nyolc epizód érhető el, valamint egy csomó izgalmas kihívásban vehetünk részt, ráadásul még pénzt is nyerhetünk. Ez az új ötlet elképesztő ütemben vonzza a követőket, Franciskának máris jelentős rajongói bázisa van. A titkokkal teli történet számos új szereplő érkezését ígéri, úgy tűnik, izgalmakban és humorban nem lesz hiány.

Az 1990-es években Horgas Ádám honosította meg a színházi trailer fogalmát, 2010-ben elkészítette az első magyar websorozatot Mab címmel, 2011-ben pedig létrehozta az első Európai Websorozat Fesztivált Andy Vajna fővédnökségével. Jelenleg– a Digital Producer mellett – egy új típusú stream tévéhez vár befektetőket, amit a Telekom támogatásával fejlesztett. 

Kiemelt kép: Horgas Ádám (Fotó: Várady Nikolett)