Szeptember 13-án kezdődik a 7M – A művészet értéke szponzorációs képzés vállalati és kulturális szakemberek számára az Art is Business szervezésében. A 7M idén tavasszal debütált, és igen nagy sikert aratott. A résztvevők visszajelzései szerint a képzés igazán inspiráló volt, hasznos gyakorlati tudást adott a vállalati és a kulturális szféra kapcsolatáról, illetve előremutató párbeszédet indított el.
A 12 hetes képzés célja, hogy a résztvevők megismerkedjenek a hét művészeti ággal és a bennünk rejlő lehetőségekkel. Az alkalmakba személyesen és virtuálisan is be lehet kapcsolódni majd. A résztvevők továbbképzését hozzáértő, menedzsment orientált szakemberek segítik, akik azonfelül, hogy ismertetik az egyes művészeti ágakat, abban is segítenek majd, hogy milyen irányból és hogyan érdemes megközelíteni a kulturális szféra egyes részeit és, illetve meglátni bennük rejlő a potenciált. A résztvevők megismerkednek többek között a hazai filmiparral, a színház világával, képzőművészettel, tánccal, a magyar design helyzetével, illetve a komoly- és könnyűzenei piaccal.
A kurzust szervező Art is Business 2019-ben jött létre azzal a céllal, hogy közös platformot teremtsen a művészeti és a for profit gondolkodók számára. Az Art is Business az elmúlt évek során több díjat is bezsebelt, szakmai konferenciákkal és havi eseménysorozattal jelentkezik és sikeresen magazinja is van, ami szintén Art is Business néven fut. Kialakított egy erős közösséget, mind a vállalati, mind a kulturális világ szakembereiből, akik így gyorsan és egyszerűbben tudnak kapcsolódni egymáshoz.
A kurzus vállalati előadói: Gazsi Zoltán, az Eisberg Hungary ügyvezető igazgatója, Németh Flóra, a Magyar Telekom senior kommunikációs menedzsere, Palotai Borbála, a PWC marketingkommunikációs és üzletfejlesztési vezetője, Márton Katalin, a Praktiker Magyarország HR és CSR vezetője, Liptay Gabriella, a KPMG marketing és kommunikációs vezetője , Harangozó Ferenc, a Property Market kommunikációs vezetője, Salgó András, a BMW Magyarország kommunikációs vezetője, Tóth Rita, a Pernod Ricard márkamenedzsere, Szinai Ádám, a CIB Bank marketing és kommunikációs vezetője.
A kurzus művészeti előadói: Zachar Balázs, producer, Kalocsay Gergely, a Nemzeti Filmintézet jogtanácsosa, Várhegyi András, a Fidelio főszerkesztője, Mattyasovszky-Zsolnay Bálint, színházi menedzser, Bérczi Linda, képzőművészeti menedzser, az MNB Ingatlan gyűjteménykezelője, Kégli Balázs, a Kultúra 2008 Művészeti Nonprofit Kft. vezetője, Hóbor Helga, a Nemzeti Táncszínház kommunikációs és értékesítési vezetője, Imre-Böröcz Boglárka, a MÁV Szimfonikusok kommunikációs és nemzetközi kapcsolatok munkatársa, Varga Judit, klasszikus zenei szponzorációs és fejlesztési szakember, Vedres Hajni, könnyűzenei menedzser, az Elefánt zenekar menedzsere, Mayer Kitti, designteoretikus, Balogh Máté András, az Art is Business Egyesület elnöke.
További információkért látogass el a képzés hivatalos weboldalára!
Kiemelt kép: Hobór Helga, Kalocsay Gergely és Márton Katalin (Fotó: Kortárs PR)